כמה היינו רוצים להיות מושלמים, נכון?

אז זהו, שאפשר להוריד את המסכות, ולחשוף את הפגמים.

לפני מספר ימים קראתי ב The Marker כתבה מעניינת שעוסקת בטרנד חדש:"הפגומים והנהדרים", מותגים שלא מהססים לחשוף את החולשות שלהם הם הדבר הבא!
כוכבים כמו מייקל ג'קסון, וינונה ריידר, גורג מייקל, איימי ווינהוס, ביל קלינטון.
כוכבים (מותגים) שלא חששו לחשוף את הפגמים והחולשות שלהם וגרמו לנו להזדהות אתם ולאהוב אותם הרבה יותר!

חוסר המושלמות מקרב
קשה לנו לאהוב אנשים מושלמים או מותגים מושלמים, אנחנו רוצים לדעת שגם לכוכבים, יש צרות, שגם הם מתמודדים עם קשיים, ככל שנדע יותר על הפגמים כך נרגיש הזדהות וקרבה גדולה יותר.

הלקוחות רוצים יותר
הלקוחות היום רוצים שקיפות וכנות ומתחברים למותג ברמה הרגשית, יש כרגע בעולם מגמת סלידה מהתנהגותם של תאגידים (הם גרידיים, נצלנים וכו') כך שכל מותג שיציג עצמו באור חדש יתקבל בזרועות פתוחות. אנחנו מתחברים למותגים שגם תואמים את הערכים שלנו, מתחברים למותגים עוזרים, כיפים, ואנושיים במידה מסוימת.

תרבות האונליין
פתאום כשאנחנו יכולים ליצור קשר עם מותג דרך הפייסבוק, אנחנו מרגישים קרובים איליו, גם אם וינונה ריידר היא לא זו שכותבת את הפוסטים שלה, אנחנו מרגישים שיש לנו קשר קרוב יותר אליה, ואנחנו רוצים לדעת עליה עוד.

האופי האנושי
קשה לנו לחוש קרבה למישהו מושלם חסר כל פגם, או חולשה, ואין שום הבדל בין מותגים לאנשים בעניין הזה, בכל מקרה נשמע על המותג בהדלפות ודירוגים ברשת (התנהלות, מחירים, איכות, התנהגות) כך שבכל מקרה הלקוחות שלכם יכולים לדעת עליכם הכל והמידע זמין להם, לא תהיה לכם ברירה אלא לאמץ את השקיפות.
ממילא הפיסבוק והרשתות החברתיות נותנות במה לצרכנים לעשות זאת (ראו דוגמת תנובה והקוטג')

זה מהפכני!
אז אם אין אנו צריכים להיות מושלמים וגם לא המותג שלנו, אולי הגיע הזמן שנחשוף מעצמינו קצת יותר? ואיך אתם? איך המותג שלכם? האם תוכלו לחשוף את הפגמים שלכם כדי להשיג עוד אוהדים בפייסבוק? או עוד לקוחות? תחשבו על זה…

תוכלו לקרוא עוד על טרנדים חדשים באתר www.trendwatching.com

הרבה בהצלחה
ענת גפני