איזה צבע לבחור?
איך כדאי לי להראות?
מה נכון?
מה יעבוד?

השאלות האלו מטרידות כל מי שאי פעם הקים עסק ועבר תהליך של מיתוג,
הצד הגרפי של התהליך הוא מעניין מרתק ואפשר לדמותו ללידה (קצרה או ארוכה)
הרי אין "נכון" מוחלט! יש את הכי נכון לעסק שלך!

תמונה שווה אלף מילים!

יש לנו את היכולת לבחור מה מתאים לנו לשדר – ולשדר זאת ע"י העיצוב- הצבעוניות , הטקסטורות, התמונות.
יש לנו את היכולת לבחור את קהל היעד שלנו (שכיום בזכות הפייסבוק אפשר לבחור קהל יעד מצומצם ככל שיהיה ועדיין יהיו עשרות אלפי לקוחות לעסק שלך) – לדבר ישירות איליו דרך העיצוב.
יש לנו את היכולת לגעת בלב של הלקוחות שלנו וליצור רגש חזק ואוהד כלפינו / כלפי העסק שלנו – ע"י ויזואלים (תמונות) שיגיעו וידברו איליו.
כל זאת עושה העיצוב הנכון!

עיצוב מוכר

העיצוב מתמסמס לו בשקט וחודר לגוף ללא מילים, הוא לא מודיע שהנה הוא כאן, הוא פשוט נמצא ! נוכח! כשאתם נתקלים באתר מעוצב, אתם לא עוצרים ומנתחים: "יש כאן עיצוב טוב" אתם פשוט מרגישים את זה.
כשדיאטנית (או כל בעל עסק קטן אחר) עומדת לפני מיתוג תמיד יש לה את האפשרות לחסוך קצת, להרים אתר חינמי, להתחיל במשהו.. זה נכון, אבל איך הוא יראה?
האם כשאתם נכנסים לאתר כזה, שקצת קופץ בצדדים וקצת נראה כמו מסמך וורד מודבק,
האם תיפנו דרך האתר לאדם כזה לטיפול? האם תאמינו לו שהוא ממש , אבל ממש מקצועי? אמין? מצליח?

זה עובד על התת מודע

כנראה שלא תפנו איליו! משהו יגיד לכם שזה לא זה…(למרות שיכול להיות שהוא אלוף ומקצוען אמיתי בתחומו)
כשתכנסו לאתר של דיאטנית שעברה תהליך מיתוג, האתר נראה מעוצב, "יושב טוב", עם הרבה תוכן ותמונות מתאימות בכל עמוד, עם הרגשה שמישהו השקיע בעסק שלו, שנראה אמין ומקצועי, שיש לו מה לתת , שמחזיק מעצמו, שמצא לנכון להשקיע בעצמו כי יש לו עסק ולא תחביב שאולי יתפוס….ככה על הדרך…

בלי להרגיש תקבעו עליו את הדעה שבטח הוא מבין עניין וכנראה גם תתקשרו לקבוע שעת ייעוץ.
גם אם לשני האתרים של הדיטאניות האלו תכנסו אחרי המלצה של חבר, גם אז בעיניים שלכם תרצו "להרגיש" את הבן אדם ולראות אם אתם מתחברים איליו אישית ועיצוב נכון יכול להכריע את הכף לכאן או לכאן

אין אמת אחת

אין דרך אחת "נכונה" להביע בעיצוב גרפי את מי שאתם, זה יכול לבוא לידי ביטוי בכמה וכמה כיוונים, אין גם "נכון" מוחלט, כי תמיד יש גם טעם אישי לכל אחד ועולם דימויים משלו.
לכן צריך לבחור עיצוב שיעביר בצורה המדויקת ביותר אתכם, שמעצבת פנים אחת לא תראה כמו מעצבת פנים אחרת למרות שלשתיהן אותו מקצוע, הן פונות לקהל שונה, יש להן כיוון אחר בעשייה שלהן, והן ימשכו את הקהל המתאים להן בקלות ע"י המיתוג המדויק להן.

ענבל תימור – מעצבת פנים                                                                     איילת ראור – עיצוב פנים וסטיילינג

זה הזמן להחליט

אם עדיין לא התחלתם – תחשבו על עצמכם כלקוחות ותבינו שלהשקיע בעיצוב זה כבר מזמן must have ולא רק nice to have. אם אתם לוקחים את העסק שלכם ברצינות, לוקחים אתכם ברצינות, ויחד עם עוד פעולות שיווק וכתיבה נכונה תוכלו לתת upgradeמטורף לעסק שלכם ובסופו של דבר ולהרוויח יותר ! וזאת המטרה , לא?

שיהיה בהצלחה,
ענת גפני