אנחנו רוצים בסה"כ גלויה,

אנחנו רוצים בסה"כ כרטיס ביקור,
אז למה צריך קו עיצובי? למה צריך קונספט? למה צריך את כל המיתוג הזה?

פונים אליי לקוחות רבים שמעוניינים בכרטיס יפה או גלויה שיווקית נחמדה.
"משהו פשוט שיסביר מי אנחנו" …
העניין הוא שצריך להתחיל מההתחלה.

יש לי לוגו

אם כבר יש לכם לוגו, צבעוניות שמלווה את המותג שלכם, אז מעולה! אפשר להתחיל מיד עם הגלויה השיווקית, האתר, עיצוב דף הפייסבוק או כל מוצר גרפי אחר שתזדקקו לו כדי לקדם את העסק שלכם, כהמשך ישיר של הקו העיצובי שכבר קיים למותג שלכם
(גם כאן אפשר תמיד לפתח את המותג הקיים ולתת לו עומק).

עדיין אין לי לוגו

אם אין לכם לוגו, קו עיצובי שמלווה את המותג שלכם, כמו צבעוניות שמלווה אתכם ויז'ואלים (תמונות) שמלוות את הנראות שלכם, פונטים (סוג הכתב) שמייחדים אתכם,
אתם זקוקים קודם כל להגדרה הזאת.
אם אין לכם קו כזה, הגיע הזמן לעצור רגע ולבנות אותו.

3 שאלות פשוטות ויש לנו את זה

כדי לדעת איפה להתחיל ומה נכון, אפשר לענות על 3 שאלות "פשוטות " ביותר:
מי אתם? מה אתם רוצים לומר? ולמי אתם רוצים לומר זאת?
זאת כל החכמה, כשיש בידכם את התשובות לשאלות האלו אפשר להתחיל (פחות או יותר).

העין קולטת והלב מרגיש

הקו העיצובי מחזיק את המותג שלכם לאורך זמן, נותן לאנשים הזדמנות להתחבר אליכם כמותג, שם אתכם במיקום שהייתם רוצים להיות ממוקמים בו ונותן לאנשים הזדמנות לזכור אתכם במשך זמן.

זה נכון גם לעסקים לאו דווקא ויזואליים, לדוגמא ליאת הנרייט יוניס – גוף נפש קצב – רפלקסולוגיה, עיסוי תינוקות וסדנאות בתנועה. כל אלו באים לידי ביטוי בעיצוב המותג שלה, אם זה בכרטיס הביקור ואם בגלויה השיווקית, מעכשיו כל החומרים ילוו בעיצוב החדש.
לא משנה אם זה יהיה דף בפייסבוק, או אם תגיעו לאתר האינטרנט שלה דרך כרטיס הביקור, הכל ידבר באותה שפה ויתן הרגשה של מקצוענות עוד לפני שפגשתם אותה אישית.

יש מקום להתפתחות המותג

לעסק שכבר יש לו מותג בנוי, לוגו , אפשר להוסיף ולהעמיק את המותג לדוגמא: חוברת שירותים של ילאנג ילאנג בית לרפואה משלימה שהגיע כבר עם לוגו וצבעוניות מסוימת אבל הקונספט של החוברת שונה מקצה לקצה ובמקום למנות את סוגי הטיפולים במקום (רפלקסולוגיה, טווינה ועוד) הגישה החדשה היתה לפנות לקהל היעד וכך נוצרה חוברת שפונה בכל עמוד לקהל אחר: ספורטאים, נשים בהריון, נערות ונשים וכו'.

אז כן…
צריך קונספט שיפנה נכון לקהל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם.
ואפשר תמיד להתחיל מנקודה מסוימת, אם אתם בתחילת הדרך או באמצע הדרך,
תמיד לחשוב על טווח הארוך, איך אתם נראים לאורך זמן ולא להמציא את הגלגל כל רגע מחדש, ויש גם שלבים שיש לעשות קפיצת מדרגה , לחדש ולתת לוק חדש לגמרי.
בכל מקרה ואיפה שאתם כרגע – זה מבורך!

שיהיה בהצלחה !

ענת גפני