בלוג
We make you look good

We make you look good

כתבתי אותו (את הסלוגן הזה) תוך כדי תנועה ורק אח"כ הבנתי כמה שהוא נכון…נראה שהוא שטחי , אבל מסתבר שיש בו עולם ומלואו, כי למתג, זה להדק אותך, שתראי טוב יותר , שתראי אסוף, כאילו התכוננת לצאת בערב לנשף ולבשת את השמלה הכי יפה, אבל מצד שני זו עדיין שמלה שאת בחרת, בגוון שמתאים לגוון […]
אתרי מותג – איך עושים את זה נכון

אתרי מותג – איך עושים את זה נכון

בעולם אתרי האינטרנט כל שנה היא כמו שנת כלב, אם יש לכם אתר בן שנתיים, זה כאילו ולא עדכנתם את האתר שלכם כבר 14 שנה. נשמע אולי קצת מוגזם, אבל זו המציאות שבה אנחנו חיים היום, ולפני שהלקוחות שלכם בכלל מחילים להתרשם מהתוכן המקסים שלכם, הם כבר שופטים אתכם על המראה, החדשנות והרלוונטיות שלכם. האתר […]
מה הסיפור שלך?

מה הסיפור שלך?

מיתוג הוא היכולת לספר את הסיפור הייחודי של העסק שלך, הדרך בה אתה מבדל אותך מעסקים אחרים שעושים (בדיוק ?) את מה שאתה עושה. מיתוג מאפשר ללקוחות שלך להבין למה כדאי להם לפנות דווקא אליך, מה מיוחד בך, מדוע אתה מתאים להם. ובקיצור מה הסיפור שלך ! מיתוג נכון מספר מאיפה באת, ולאן אתה הולך, […]
עיצוב מוכר – ובגדול!

עיצוב מוכר – ובגדול!

איזה צבע לבחור? איך כדאי לי להראות? מה נכון? מה יעבוד? השאלות האלו מטרידות כל מי שאי פעם הקים עסק ועבר תהליך של מיתוג, הצד הגרפי של התהליך הוא מעניין מרתק ואפשר לדמותו ללידה (קצרה או ארוכה) הרי אין "נכון" מוחלט! יש את הכי נכון לעסק שלך! תמונה שווה אלף מילים! יש לנו את היכולת […]
אביב במדריד

אביב במדריד

במדריד השמיים כחולים יותר, הפרחים וורודים יותר, האנשים יפים יותר, והאוכל טעים יותר….. טוב ככה זה בחו"ל… הכל "יותר" חזרתי לא מזמן מכמה ימים במדריד, עיר מהממת ביופייה, חיה תוססת, אותנטית, בינלאומית, מרהיבה, התלהבתי כל כך מהעיצוב בכל מקום, העיצוב הגרפי הלא מנסה להתחנף, להתאמץ, מהפשטות הזאת… אז איך הם עושים את זה??? אלוהים בפרטים […]
הפגומים והנהדרים

הפגומים והנהדרים

כמה היינו רוצים להיות מושלמים, נכון? אז זהו, שאפשר להוריד את המסכות, ולחשוף את הפגמים. לפני מספר ימים קראתי ב The Marker כתבה מעניינת שעוסקת בטרנד חדש:"הפגומים והנהדרים", מותגים שלא מהססים לחשוף את החולשות שלהם הם הדבר הבא! כוכבים כמו מייקל ג'קסון, וינונה ריידר, גורג מייקל, איימי ווינהוס, ביל קלינטון. כוכבים (מותגים) שלא חששו לחשוף […]
כל קמפיין – קרנבל

כל קמפיין – קרנבל

כתבה מעניינת בנושא חדשנות בפרסום, מאת גיא בר במגזין פירמה – לתקשורת . פרסום . שיווק ואינטרנט האחרון, גרמה לי לעצור ולחשוב אם אנחנו באמת עושים הכל כדי לבלוט ולייחד את העסק שלנו על פני המתחרים? והאם מהלכים כאלו נושאים פירות ועושים את ההבדל? יש את אלו שבשלב הזה ידברו מייד על התקציב. דווקא בדוגמאות […]
או שהקיץ קורה לנו, או שהקיץ קורא לנו!

או שהקיץ קורה לנו, או שהקיץ קורא לנו!

הקיץ קורה לנו… הילדים בחופשה והעסק טיפה בסלאוו מושן, מרגישים שבא להוריד הילוך, לעזוב הכל ולנסוע לארץ רחוקה, לנפוש על איזה אי, לשתות לנו דרינק, כאילו כל מה שנשאר זה לבהות בהכנסות היורדות ובטמפרטורות העולות… או…. שהקיץ קורא לנו ! איזו תקופה מעולה להסתכל קצת פנימה..להרגיע את הטרוף של המרוץ היומיומי, לקחת מבט מפרספקטיבה חדשה […]
קונספט קטן – הבדל גדול

קונספט קטן – הבדל גדול

אנחנו רוצים בסה"כ גלויה, אנחנו רוצים בסה"כ כרטיס ביקור, אז למה צריך קו עיצובי? למה צריך קונספט? למה צריך את כל המיתוג הזה? פונים אליי לקוחות רבים שמעוניינים בכרטיס יפה או גלויה שיווקית נחמדה. "משהו פשוט שיסביר מי אנחנו" … העניין הוא שצריך להתחיל מההתחלה. יש לי לוגו אם כבר יש לכם לוגו, צבעוניות שמלווה […]