designכתבתי אותו (את הסלוגן הזה) תוך כדי תנועה ורק אח"כ הבנתי כמה שהוא נכון…נראה שהוא שטחי , אבל מסתבר שיש בו עולם ומלואו, כי למתג, זה להדק אותך, שתראי טוב יותר , שתראי אסוף, כאילו התכוננת לצאת בערב לנשף ולבשת את השמלה הכי יפה, אבל מצד שני זו עדיין שמלה שאת בחרת, בגוון שמתאים לגוון עורך, זאת שתחמיא למה שבחרת לשדר באותו ערב, באותה תקופה, אפשר לראות במראה המושקע שלך אותך! הכי יפה שיש אבל באותנטיות! וזה מה שעושה מיתוג לעסק! זה לא אומר שהעסק לא משנה, ומשתנה ומדייק את עצמו, ברור שכן! כי הוא עסק – הוא חי ונושם ובועט ומתפתח וטוב שכך, אחרת ימות, אבל המראה שלו , המיתוג שלו , השפה והנראות שלו מקרינים ומשדרים את הדבר הנכון הזה, זה שמושך את הלקוחות הנכונים, ומשאיר אותו רלוונטי תמיד! באותה תקופה… עד הסיבוב הבא…