כשהגעתי לפני שנתיים לפגישה עם חלי מ"בנוגע לגוף" כבר ראיתי איך אפשר לקחת את המותג הזה קדימה, היא הייתה סקפטית לגבי העיצוב הגרפי וסיפרה שהתייאשה ממעצבות שלא מבינות מה היא רוצה, ואני הבטחתי לה שהפעם זה יהיה אחרת…למזלי חלי היא אישה חכמה שיודעת להקשיב לבעלי מקצוע, וכך היה (בנוגע לגוף היא רשת חנויות הלבשה תחתונה – למי שעדיין לא מכיר). התחלנו בשדרוג הלוגו ובניית הקו העיצובי, עברנו לתכנון החצי שנה הבאה מבחינת איזה פרסום הולך להופיע מתי, ואז הבנו שכדי לבנות מותג חזק עם אמירה ייחודית אנחנו גם חייבות ליצור בנק צילומים שלנו, לא עוד רק רשת חנויות שמוכרת מותגים מובילים אלא בניית "בנוגע לגוף" כמותג בפני עצמו. מותג משפחתי ואישי שמוכר לך ולי ולכל הנשים "האמתיות" את ההלבשה התחתונה המדויקת לנו, חיברתי לה את אור קפלן הצלם הכי מדהים שאני מכירה – שהרים הפקה מטורפת ויצרנו בנק תמונות ייחודיות של בנוגע לגוף!

פתאום היה עם מה לעבוד, כל פרסום עוצב לחלונות הראווה של הרשת, לניוזלטר שנשלח ללקוחות בדיוור ולדף הפייס. השלב הבא היה לטפל בכל נושא הרשתות החברתיות, קראתי לסיגל ריקלין, והפגשתי בניהן והיה קליק! לאחר ישיבת צוות לרבעון הקרוב, התחלנו. סיגל הרימה דף מרשים (היא עובדת מדהים ), יעילה ומסודרת, כל תחילת שבוע שולחת לנו את הפוסטים של השבוע, אני מעצבת ויאללה מעלים לדף…

ותהליך בניית המותג ממשיך… השלב הבא היה הקמת אתר אינטרנט מכירתי (שיעלה בקרוב..) וכדי להשלים את התמונה עוד מעט מצטרפת אלינו שלי גנדל שתנצח על יחסי הציבור.

אני מספרת לכם את זה כדי להזמין עוד לקוחות כאלו, שרוצים לגדול, רוצים להקשיב, רוצים להצליח ובכיף תוך כדי עבודת צוות מדהימה עם נתינה מדהימה מכל הלב… וזה הזמן לומר תודה לחלי שנתנה לי את הצ'אנס הזה להוכיח לה שאפשר! ושמיתוג ועיצוב עושה הבדל גדול לעסק מבפנים ובמחוץ!

news_benogea